Translate

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

83.000 ευρώ για να πατάνε like στην αγαπημένη του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας!



Και νέα στοιχεία-φωτιά βγήκαν στο φως της δημοσιότητας για το πάρτι των πεταμένων λεφτών που -και καλά- προορίζονταν για την προβολή της Δυτικής Ελλάδας μέσω των social media. Οι αποκαλύψεις λοιπόν καταδεικνύουν πως η προκήρυξη διαγωνισμού για τα social media έγινε μετά από αυθαίρετες πιέσεις, άμεσες και έμμεσες απειλές του περιφερειάρχη για τη δημιουργία μιας ομάδας ατόμων που περνούν όλη μέρα στο facebook και το twitter, όπου, με το πρόσχημα της προβολής του Αγρινίου, θα παρακολουθούσαν τις σελίδες της κατά 34 χρόνια μικρότερης αρραβωνιαστικιάς του στο facebook και στο twitter.
Η ομάδα αυτή μέσω διαφόρων εικονικών προφίλ θα πάταγε δεκάδες like σε οτιδήποτε ανέβαζε στο wall της (μιας και η αρραβωνιαστικιά έχει ψύχωση με τα πόσα like της πατάνε) έτσι ώστε να είναι χαρούμενη και να μην είναι κακόκεφη.
Παράλληλα, επειδή ο περιφερειάρχης είναι και λίγο ζηλιάρης (με τη διαφορά ηλικίας να εντείνει το πρόβλημα), η ομάδα θα ανέφερε στο αφεντικό της κάθε ύποπτο like καθώς και κάθε σχόλιο τύπου "i foto ta spaei", "ti tr3lo mvro pou eice", "orea 8ea ;)" κ.λπ. μιας και η μέλλουσα σύζυγος του περιφερειάρχη αρέσκεται να "ανεβάζει" αποκαλυπτικές φωτογραφίες με μαγιό, μίνι φούστες, αβυσσαλέα ντεκολτέ" κ.λπ.
Μετά την αναστάτωση και το σάλο που προκάλεσε η συγκεκριμένη αποκάλυψη, μεγάλο προβληματισμό έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία το άμεσο "κατέβασμα" της ιντερνετικής σελίδας τόσο της Περιφέρειας της Δυτικής Ελλάδας όσο και της προσωπικής σελίδας του Περιφερειάρχη.










Σημείωση:
Το παραπάνω κείμενο αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας με στόχο τη σάτιρα.
 Αν δε θέλετε να χάνετε ούτε μία ενημέρωση από το flitnews πατήστε like στη σελίδα του στο facebook! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου